vrijdag 18 augustus 2017

Miss sweater


2e keer goeie keer! In mijn geval toch. 
Voor mijn mini-snoesje ben ik begonnen met sweaters te naaien. Ze heeft er maar één in haar kast hangen die nog past en met dit weer begin ik er liever vroeg dan laat aan. 
De meisjes gingen een dagje bij oma en opa spelen dus ideaal voor mij om achter mijn naaitafel te kruipen. Ik had ze nog opgemeten voordat ze vertrok, maar jammer genoeg stond dit klein snoesje niet al te stil. Bij de opmeting maakte ik enkele fouten waardoor de trui te klein was. Echt balen... Ik vond het zo zonde van de stof, maar had gelukkig nog stof over!
De dag erna maakte ik er nog één. HOERA, deze past wel!!!


Net op tijd klaar, want wij vertrokken naar Durbuy en daar was het zonnetje niet van de partij.







Zowel in het bos als in het stadje viel dit snoesje niet uit de toon. Heel toevallig kwamen we een huisje tegen dat perfect matcht met haar outfit. 



Ok, nu heeft ze twee truien in haar kast hangen. Op naar de volgende!



Patroon: basistrui - Stof-voor-durf-het-zelvers 2
Stof: Elvelyckan Design




Bedankt voor jullie bezoekje!
Volg mee via Facebook, Bloglovin' of Instagram




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen