zaterdag 15 juli 2017

Bonjour!

Nee, ik was niet van plan om een blogpostje in het Frans te doen.
Het outfitje, dat vind ik een Frans kantje hebben. En niet alleen omdat er fietsen opstaan en de Tour de France volop bezig is. Het rokje, de T-shirt, het hoedje, het heeft iets weg van een echte Parisienne. 




☁☁☁






☁☁☁






☁☁☁

Het is een outfit dat snel in elkaar zit en zeker voor herhaling vatbaar is.
Het T-shirt is eigenlijk het bovenste gedeelte van de simple dress. Heel gemakkelijk te maken, want de mouwen zitten er al in verwerkt. Het enigste wat je moet doen is 2 lappen stof aan elkaar naaien en omzomen aan de hals, mouwen en onderkant. Als detail naaide ik er een borstzakje op in dezelfde stof van het rokje. 
De rok is een rimpelrok maar in plaats van katoen te gebruiken, ging ik deze keer voor tricot. Ik nam 2,5 keer de omtrek van haar middel waardoor het lekker soepel en speels valt.  





Au revoir! 


Stof: Modecoupon
T-shirt: Bovenste gedeelte Simple dress
Rok: Rimpelrok



Volg mij via Facebook, Bloglovin' of Instagram




6 opmerkingen:

  1. Zalige outfit! Geweldig gestyled! Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk! Vrolijk, speels en stylish! Het staat haar ook geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit en helemaal af met dat hoedje. Het is inderdaad ook "une petite Francaise". 😜!

    BeantwoordenVerwijderen