vrijdag 30 juni 2017

Snif snif

Het begint een beetje een jaarlijkse traditie te worden. 
Zelfgemaakte afscheidscadeautjes voor de kleuters van mijn klas in de vorm van een zakdoekhoesje naaien.
Ze zijn fleurig, handig en vooral iets van mezelf.

Ik vind het leuk dat elke kleuter een ander exemplaar heeft, daarom bewaar ik al mijn restjes stof om voor ieder kind een uniek stuk te maken.




Vorig jaar zette ik een stappenplannetje online. Dit kan je HIER vinden.
Al maakte ik ze dit jaar zonder voering. Je merkt eigenlijk geen verschil. Alleen dat het minder werk is. Over werk gesproken.. het duurt ongeveer 10 minuten om eentje te maken. 


Elk zakdoekhoesje nog inpakken in een toepasselijk zakje. 
Ook allemaal zelfgemaakt natuurlijk.
"Snif snif, ik zal je missen" 
Past perfect bij het einde van het schooljaar, de zakdoekjes en de konijntjesklas.




21 pakjes om uit te delen, samen met een heleboel knuffels!
En dan hop, naar de tweede kleuterklas.
Veel succes!




Volg mij via Facebook, Bloglovin' of Instagram



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen