maandag 1 mei 2017

Sneak peek: Lucy jurk

Eventjes geleden zag ik een oproep van Iris Rossaert in de Facebookgroep 'naaien voor vriendinnen'.
Op haar blog brengt ze binnenkort een nieuw patroon uit! 
Een vrolijk kleedje in maatje 86 en 92.
Iris was opzoek naar testers en ik stapte mee in de boot! 

We zijn met z'n allen nog volop aan het testen en binnenkort maak ik er nog eentje, maar hier alvast een sneak peek van mijn eerste Lucy jurk...







Misschien was het niet de bedoeling, maar ik ging meteen al voor een Lucy-hack. 
Het originele patroon ziet er iets anders uit. 
Ik ging voor een mouwloze jurk met openstaande kraag, ingewerkte drukknopen en stolpplooien.
Zo zie je maar welke mogelijkheden zo een patroon allemaal biedt.






Het stofje is er eentje van Dear Stella. 
Ik kocht het een tijdje geleden bij Modecoupon.
Oorspronkelijk voor de oudste snoes, maar toen ik hoorde dat ik mocht helpen testen wou ik zo snel mogelijk beginnen. Ik had geen tijd om nog even een nieuw stofje te gaan halen.
Als ik het nu bekijk, ben ik blij dat ik het voor ons jongste gebruikt heb.
Het kleurtje staat haar goed en past perfect bij haar nieuwe sandaaltjes. 💛



Het modelletje staat haar ook goed en het maatje zit zoals gegoten. 
Hier nog enkele foto's van het jurkje zelf.












Patroon: Lucy-jurk (binnenkort te vinden op Iris haar blog: 'Oekeboeleke'
Stof: Dear Stella - Modecoupon
Sandalen: Aap.noot.mies


Volg mij via Facebook, Bloglovin' of Instagram








12 opmerkingen: