zondag 7 augustus 2016

Klein lief vosje

Vosjes zijn cool en dat is mijn metekindje ook!


Daarom maakte ik voor hem dit setje.
Een babylegging met bijpassende krabwantjes en een zelfgekocht body'tje :)


De babylegging is van Emma en Mona.
Ik maakte deze al eerder voor mijn eigen dochter in maat 74. Dit is maat 56 en note to myself: de broekspijpen zijn te smal. Vooral de boordstof onderaan dan. 
Ik zou niet willen dat hij op het einde van de dag blauwe voetjes heeft dus de volgende keer maak ik ze iets breder. 


De vorm van de krabwantjes tekende ik over van een bestaand model.
Ik schreef er hier al eens een blogpost over.

Al snel kreeg ik een berichtje met foto's toegestuurd van de mama:
'Dank u meter Neeltje!'



Graag gedaan kleine smospot! xxx



Patroon babylegging; Emma en Mona
Patroon krabwantjes; overgetekend van een bestaand model
Stof: Modecoupon
Body: Hema
Vossenlamp: M├ędard


Volg mij via Facebook of Bloglovin'










Geen opmerkingen:

Een reactie posten