woensdag 6 juli 2016

Babylegging

Ik maakte de laatste tijd al heel wat voor de oudste snoes. Deze keer is het iets voor de jongste.
Een stapel shortjes liggen er in haar kast. Helaas zit het weer niet altijd mee en zijn er zelfs shortjes die ze maar enkele keren droeg en nu al te klein zijn. 
Daarom vond ik het een goed idee om wat lange broeken te maken.

Ik ging aan de slag met het gratis patroon van Emma en Mona.
Het is een babylegging van maat 50 tot 80.
Voor mijn dochter knipte ik maat 74 uit.

babylegging, meisjesbroek, tricotstof, Emma en Mona, gratis patroon





En zo deed Juliette voor het eerst een fotoshoot voor op mijn blog.

Outfit 1:




Outfit 2: 



Outfit 3:



Weer of geen weer, we kunnen ertegenaan deze zomer!






Patroon: Babylegging van Emma en Mona
Stof Libel; Stof en Co
Stof ankers en poezen: Modecoupon.


Volg mij via Facebook of Bloglovin'









2 opmerkingen:

  1. Super leuk! Ik maakte er onlangs ook eentje voor mijn man zijn petekindje en ben van plan er ook eentje voor een stoere jongensbaby te maken. Benieuwd of dat wat wordt ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik maakte er ook al voor jongens. Ik vind ze even leuk hoor!

      Verwijderen