zondag 28 februari 2016

Wikkelbloesjes voor de snoesjes

Het wikkelbloesje uit 'Schattige kinderkleren naaien' is één van mijn favorieten.
Leuk eraan is dat het patroon geschikt is voor kinderen vanaf 6 maanden. Minder leuk is dat het patroon maar tot de leeftijd van 3 jaar is.
Ik heb nog even geluk want beide snoesjes passen er nog in.
Voor de jongste maakte ik eentje voor deze zomer, Dus nam het patroon voor 1 jaar over. De oudste draagt het laatste maatje.


Deze werd gemaakt met een stofje van Soft Cactus. Ik was er helemaal weg van.
Met zwarte biais werkte ik af. Past heel mooi bij de herten. 

wikkelbloes, blouse, soft cactus, naaien voor kinderen,


En voor deze gebruikte ik een stofje van Michael Miller.
Hierbij met witte biais afgewerkt zodat ze er met een witte legging lekker zomers en fris uitziet.

wikkelbloes, blouse, soft cactus, naaien voor kinderen,


De lintjes zijn nog wat te lang, maar je weet nooit hoeveel dat buikje nog zal groeien op 6 maanden tijd.




Zie ze stralen met hun nieuwe outfit!



Patroon: Schattige kinderkleren naaien (0 - 3 jaar)
Stoffen: Modecoupon en Stof en Co



Volg mij via Facebook of Bloglovin'



5 opmerkingen: